24 Ekim 2016 Pazartesi





Seni sevmemek için nedenler arıyorum ama bulamıyorum fena mutsuzum 
Aptal bir palyaço gibi gülüyorum ama kalbim fena kırık, deli bozuk 
İçimde bir yerde dur diyen bana 
Bir insanın çenesi sevilir miymiş?
 Hem ne aptalca!!
Bildiğin dümdüz insan çenesinden bahsediyorum
Çenesi kitlenesice diye en beddua edileninden hem de 
Dudakların,çenen öyle güzel ki...
Duysan belki katıla katıla sabahlara kadar gülersin
Başka sevecek bir yerimi bulamadın mı diye de söylenirsin üstüne üstlük
Sana sarılmak istiyorum sadece
Eğer çok şanslıysam göğsüne burnumu sıkıca bastırıp gözlerimi kapatmak
Ama  bu öyle temiz bir sarılmak ki
Gurbetçinin yıllar sonra vatan toprağına sarılması gibi
Kafesten özgürlüğüne bırakılan bir kuşun tüm gökyüzünü kucaklamak istemesi gibi bir şey
Diğerlerine göre küçük ama anlamının bizim için çok büyük olduğu zaferlerden sonra gelen rahatlama hissi gibi  bir şey olmalı sana sarılmak

Ama ilk önce kendime dur dememeliyim
Ya sonralar cehennemin en dibine gitmeli 
Bir kereliğine zaman denilen zıkkım bizim içinde bükülse mesela
Hem ballandıra ballandıra anlatıkları şu uzaydaki solucanlar nerede
Bir kere fizik denen şu musibet basit makinelerde işlediği gibi düz işlemese
Hem ne olur yani bir Hawking bir Einstein olamasak da 
Sade vatandaşa gösterse bir kerede mucizesini





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder