5 Kasım 2016 Cumartesi



Bende ciğer miğer kalmadı soldu hep
Dalak desen içime atmaktan mütevellit hepten şişti
Kaldırıp atsam hafiflerim diye düşünüyorum 
Hadi diyelim dalağı kaldırıp attık da atmasına 
Orada bir yürek var hani 
Onu napcaz?
Kalpsiz yaşanmaz diyorlar
Ulan o zaman ben seni sevmeden önce nasıl yaşıyor muşum?
Hayret bi şey yani!

Bok varmış gibi gülümsüyorsun bana
Biliyorum sende seviyorsun beni
Sevmeyeydin,öyle gülmeyeydin bana
Hatta muhatap bile kabul etmeseydin beni
O zaman işler ne kolaylaşırdı?

Hadi bakışını unuttum o gülümseyişini nasıl unutayım şimdi ben?
Kafa nakli yapılmaya başlansa acilen keşke
Benim kafamın yerine bir at kafası monte etseler misal
Ne güzel senden uzaklaşmak için sabah akşam koşardım
Çayırdan-çimenden, arpadan-buğdaydan
Belki modern şehirli bir atsam, kesme şekerden başka bir şey düşünmezdim

Mal mal konuşmaya başladım yine sayende
Ulan biri bana at kafası dese kavga çıkarırım
Ben burada seni unutmak için at kafası naklini düşünüyorum

Seni düşünmek güzel şey
Seni düşünmek umutlu şeyde
Seni unutmak çok çok zor be
Hay sokayım ben böyle işin içine!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder