28 Mayıs 2017 Pazar

Uzun süredir o kadar kırgın ve üzgündüm ki bırak yazmayı, düşünmeyi bile istemiyordum. Ama düşünmeden, içinde bir yerlerde kendinle muhakemeni bitirmeden de yaşamaya devam edemiyormuşsun çünkü o kapattığını sandığın defterler, unutmak için sümel altı ettiğin anılar durdukça şarap misali insanın bir taraflarına dahada koyuyormuş. İlk zamanlar yaralı bir hayvan gibi kaçsam da sonra bu böyle olmaz lan durmadan dürtükleyip duruyor bir yerlerden kodumun anıları dedim kendi kendime.Aldım karşıma bunları; "söyleyin lan sikikler ne istiyorsunuz?" diye açık açık sordum."Ablacım sen bize yokmuşuz gibi davranıyorsun fakat biz senin ciğerinizi solduracağız böyle davranmaya devam edersen" dediler. Tamam lan dedim, gelin bakayım buraya.Dizdim bunları sıraya arkadaş o ne konuşmak abartmıyorum 1 haftaya yakın durmadan konuştular kafamın içinde. Hayır birde mantıklı konuşuyor ki pezevenkler beni ikna edeceklerdi az daha. Pekala nasıl mı susturdum? O da ayrı hikaye şimdiden sonra anlatacaklarım için beni kınayacaklar usulca şuradan siktirip gitsinler lütfen canısılar. Hee nerede kaldıydım. Ben bir falcıya gideyim dedim hemde öğle arası gittim aceleme neyse? Kahvemi içtim bir güzel, falımızı kapadık. Falcının karşısına buyur ettiler beni herifin Husky gibi gözleri var, yeminle öyle bir bakıyor ki kereste olsam ortadan ikiye abi sen zahmet etme diye kendi kendime yarılırım yani.



Bu herif fincanı falan açmadı, patır patır konuşmaya başladı. Fala başlamadan önce "ben pek açık sözlüyümdür, darılmak, gücenmek yok" demeyi de ihmal etmedi tabi. Benim bundan hüşümlenip "senin bakacağın falı sikeyim lan" deyip kalkmam gerekirmiş sonradan anladım. Neyse efem devam ediyorum. Bu yaprak kafalı çok hoş hatunsun yanlış anlama ile başlayıp 1 yıl içinde kendisinin evlenebilecek kapasitede olduğundan, benimde evlilik düşünen aşırı ciddi, edepli bir kız olduğumdan fakat fal için geldiğim sikiğin tam bir it olduğundan, benimle başka amaçlarla birlikte olmak istediğinden tabi benden yüz bulamayınca da siktirip gittiğinden bahsetti. Ama var ya nasıl saydırıyor bu koca kafaya yemin ediyorum içimin yağları eridi fakat çaktırmadım. İçimden "ehehehhe senin nasıl bir yavşak olduğunu fallar bile söylüyor" diyorum bir yandan. Adam bana sen biraz safsın galiba dedi. İşte burada kahkahalarla gülmemek için kendimi zor tuttum valla. Herif fal bakarken resmen bana yürüdü fakat ben her zamanki yaptığım gibi mal ayağına yatıp, anlamamazlığa verdim.O kadar sabrı taştı ki sonunda zeki gibi duruyorsun ama bence safın önde gidenisin sen dedi bana eheheheheh. Sonra bana haziranda  isminde yada soy isminde "a,r,k" harfi olan biriyle tanışıp evlilik yoluna gireceğimi söyledi. Yalnız bu harfleri veren ikinci falcı bu ilginç. Neredesin lan "a,r,k" bekliyorum seni! Acayip sıkıldım beybi biran önce gel de önümüze bakalım:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder